پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2658
-
الف
+

دنزل واشنگتن با «فنس‌ها» برای کسب اسکار می‌آید

دنزل واشنگتن با کارگردانی فیلم «فنس‌ها» و ایفای نقش در آن، امید زیادی برای کسب اسکار 2017 دارد.

دنزل واشنگتن با کارگردانی فیلم «فنس‌ها» و ایفای نقش در آن، امید زیادی برای کسب اسکار 2017 دارد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ورایتی، نسخه سینمایی که دنزل واشنگتن از نمایشنامه آگوست ویلسون ساخته است، برای نخستین بار برای دست‌اندرکاران صنعت سینما به میزبانی ورایتی به نمایش درآمد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در نشست مطبوعاتی بعد از نمایش فیلم، دنزل واشنگتن به همراه بازیگران فیلم وایولا دیویس، استیون مک کینلی هندرسون، جووان آدپو، راسل هورنزبی، مایکلتی ویلیامسون و سانیا سیدنی حضور داشتند.

واشنگتن در مورد اقتباس از نمایشنامه آگوست ویلسون گفت: «آگوست ویلسون یک شاهکار نوشت. این یکی از بهترین نمایشنامه‌های تاریخ است. هدیه ای است که هرگز تمام نمی شود و آنطور که متوجه شدیم، به عنوان یک فیلم هم خوب عمل می‌کند.»

در پایان نمایش فیلم، مخاطبان خاصی که برای دیدن فیلم گرد هم جمع شده و همگی از دست‌اندرکاران صنعت سینما بودند، استقبال خوبی از فیلم به عمل آوردند و به صورت ایستاده به تشویق عوامل فیلم پرداختند.

به نظر می‌رسد دنزل واشنگتن با فیلم تازه خود، یکی از کاندیداهای اصلی جوایز در رشته‌های مختلف مراسم اسکار 2017 باشد. واشنگتن پیش از این دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است و سه جایزه گلدن گلوب نیز در کارنامه هنری خود دارد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر